
Profiel
Stek Woon & Lifestyle Magazine is een interactief platform waar ‘mobile first’ centraal staat. Stek Magazine heeft de look & feel van een glossy magazine, maar met een groot voordeel: alles is meetbaar. Niet zomaar een site; lezers kunnen de link gemakkelijk opslaan als ‘app icoon’ op telefoon of tablet. Zo hebben zij altijd hun favoriete woonmagazine bij de hand, en kunnen wij ze gemakkelijk en snel bereiken. Met een multichannel-bereik van meer dan 355.000 lezers een prachtig kanaal om ook jouw content onder de aandacht te brengen.
Stek Magazine redactionele planning 2025
Stek Magazine brengt jaarlijks vier inspirerende edities uit, elk verspreid over een campagneperiode van drie maanden. Met vaste rubrieken zoals Binnenkijkers in bijzondere huizen, Stylingproducties, Verbouwen en Duurzaam Wonen, biedt elke editie een mix van inspiratie en praktische tips. Tijdens elke campagneperiode zorgen twee activatie momenten – met pushberichten, nieuwsbrieven en social mediacampagnes – voor maximale zichtbaarheid en betrokkenheid bij onze lezers.
Campagneperiode 15 maart - 15 juni
(Update 15 mei)
Rubrieken: Groene Innovaties: Nieuwe duurzame technologieën en producten die het wonen gemakkelijker en milieuvriendelijker maken • Stijlvol met een verhaal: Duurzame designstukken die niet alleen mooi zijn, maar ook een verhaal of een duurzame herkomst hebben • Binnenkijken Eco Chic: Stijlvolle interieurs met een focus op duurzame inrichting, van minimalistische ontwerpen tot luxe eco-vriendelijk meubilair. • Badkamernieuws • Keukentrends • Design nieuws binnen- en buitenland • Uitgelicht: Maison & Objet Parijs
03-2025 Woonmaand ‘Trends & colors’
Campagneperiode 15 september - 15 december
(Update 1 oktober)
Rubrieken: Oktober woonmaand • Duurzaam design: Innovatieve oplossingen en materialen die stijl en milieuvriendelijkheid combineren • Trendwatch: Interieur 2026: Wat wordt hot? • De kracht van contrasten: Hoe je met kleur en textuur een dynamisch interieur creëert • Binnenkijkers: Inspirerende woningen waarin de trends tot leven komen • Duurzaam kleurenpalet: Verf, stoffen en afwerkingen die mooi zijn voor je huis én de planeet
Campagneperiode 15 juni - 15 september
(Update 1 juli)
Rubrieken: Binnenkijken bij de verbouwing: Inspirerende transformaties van oude panden naar moderne droomhuizen • Keuken als middelpunt: Verbouwingen die de keuken tot het hart van het huis maken • Haute wellness: badkamers en spa’s, van luxe inloopdouches tot privé wellness oases • Slim verbouwen met technologie: Van slimme thermostaten tot geïntegreerde verlichting – dit zijn de must-haves
04-2025 ‘Smaakmakers: Van keuken tot interieur’
Campagneperiode 1 december 2025 - 1 maart 2026
(Update 15 januari)
Rubrieken: Kleur & Creativiteit: Hoe kleurkeuzes je keuken én interieur naar een hoger niveau tillen • Koken en wonen in balans: Hoe je de keuken integreert in het totale interieurconcept van je huis • Het Nieuwe Wonen: Inspiratie voor het combineren van comfort, functionaliteit en stijl in je woning
Activatie (2 per campagneperiode)
- Pushbericht aan 200K+ lezers
- Nieuwsbrief 50K
- Social media: Pinterest en Instagram
- Promotioneel: Instagram Story en Feed ads
Stek Magazine doelgroep en bereik
355.000+
Interesses
- Art & theater lovers
- Cooking enthousiasts
- Family focused
- Health & fitness
- Home Decor enthusiasts
- Garden/outdoor
- Travel
- Music lovers
- News junkies & avid readers
Samenwerken
Stek Woon & Lifestyle Magazine is een interactief platform waar ‘mobile first’ centraal staat. Stek Magazine heeft de look & feel van een glossy magazine, maar met een groot voordeel: alles is meetbaar. Niet zomaar een site; lezers kunnen de link gemakkelijk opslaan als ‘app icoon’ op telefoon of tablet. Zo hebben zij altijd hun favoriete woonmagazine bij de hand, en kunnen wij ze gemakkelijk en snel bereiken. Met een multichannel-bereik van meer dan 355.000 lezers een prachtig kanaal om ook jouw content onder de aandacht te brengen.
Social media
Contact us
Ook een groter bereik met Stek Magazine? Stuur een bericht naar julia@stekmagazine.nl, dan nemen we zo snel mogelijk contact op.
© 2025 Stek Magazine