MEDIAKIT 2024

Profiel

Stek Woon & Lifestyle Magazine is een interactief platform waar ‘mobile first’ centraal staat. Stek Magazine heeft de look & feel van een glossy magazine, maar met een groot voordeel: alles is meetbaar. Niet zomaar een site; lezers kunnen de link gemakkelijk opslaan als ‘app icoon’ op telefoon of tablet. Zo hebben zij altijd hun favoriete woonmagazine bij de hand, en kunnen wij ze gemakkelijk en snel bereiken. Met een multichannel-bereik van meer dan 355.000 lezers een prachtig kanaal om ook jouw content onder de aandacht te brengen.


Stek Magazine redactionele planning 2024

Stek Magazine heeft 4 campagneperiodes per jaar van elk 3 maanden. In elke campagneperiode komt een nieuwe editie uit met terugkerende rubrieken. Binnenkijkers in de mooiste huizen • styling producties • Verbouwen • Duurzaam wonen. Per campagneperiode zijn er 2 activatie momenten waarop pushberichten, nieuwsbrieven en een social mediacampagne wordt gestart.

01-2024 Duurzaam wonen & leven
Campagneperiode 1 maart - 30 mei
(Update 15 april)


Rubrieken: Architecten over duurzaam bouwen/verbouwen • Designs ontworpen van cradle to cradle • In 10 stappen naar een duurzamer leven • Interieurstyling met Fair Trade • Binnenkijken • Badkamernieuws • Keukentrends • Design nieuws binnen- en buitenland • Uitgelicht: Maison & Objet Parijs


03-2024 Special ‘Design & innovation’
Campagneperiode 1 september - 30 november
(Update 15 oktober)


Rubrieken: Oktober woonmaand • Design nieuws binnen- en buitenland • Uitgelichte beurs: Dutch Design Week en London Design week

02-2024 Huis & Holiday
Campagneperiode 1 juni - 30 augustus
(Update 15 juli)


Rubrieken: Binnenkijken in duurzaam ontworpen hotels • Boutique hotel interieurstyling • Buiten & binnen worden één • Binnenkijkers, de mooiste vakantiehuizen in binnen- en buitenland • Haute cuisine: keukendesign van aanrecht tot achtertuin • Interieur nieuws binnen- en buitenland • Uitgelicht: Milaan Design week


04-2024 Special ‘Trends & colors’
Campagneperiode 1 december 2024 - 1 maart 2025
(Update 15 januari)


Rubrieken: Colors, sustainability & interior design trends 2024

Activatie (2 per campagneperiode)

  • Pushbericht aan 200K+ lezers
  • Nieuwsbrief 50K
  • Social media: Pinterest en Instagram
  • Promotioneel: Instagram Story en Feed ads

Stek Magazine doelgroep en bereik

Multichannel bereik
355.000+
Lezers
Geslacht
Leeftijd
Voorkeur woonstijl(en)
Zoekt inspiratie en/of aankoopplannen
Aankoopplannen binnen 1 jaar

Interesses

  • Art & theater lovers
  • Cooking enthousiasts
  • Family focused
  • Health & fitness
  • Home Decor enthusiasts
  • Garden/outdoor
  • Travel
  • Music lovers
  • News junkies & avid readers

Samenwerken

Stek Woon & Lifestyle Magazine is een interactief platform waar ‘mobile first’ centraal staat. Stek Magazine heeft de look & feel van een glossy magazine, maar met een groot voordeel: alles is meetbaar. Niet zomaar een site; lezers kunnen de link gemakkelijk opslaan als ‘app icoon’ op telefoon of tablet. Zo hebben zij altijd hun favoriete woonmagazine bij de hand, en kunnen wij ze gemakkelijk en snel bereiken. Met een multichannel-bereik van meer dan 355.000 lezers een prachtig kanaal om ook jouw content onder de aandacht te brengen.


Social media


Contact us

Ook een groter bereik met Stek Magazine? Stuur een bericht naar julia@stekmagazine.nl, dan nemen we zo snel mogelijk contact op.

© 2024 Stek Magazine