Profiel
Stek Woon & Lifestyle Magazine is een interactief platform waar ‘mobile first’ centraal staat. Stek Magazine heeft de look & feel van een glossy magazine, maar met een groot voordeel: alles is meetbaar. Niet zomaar een site; lezers kunnen de link gemakkelijk opslaan als ‘app icoon’ op telefoon of tablet. Zo hebben zij altijd hun favoriete woonmagazine bij de hand, en kunnen wij ze gemakkelijk en snel bereiken. Met een multichannel-bereik van meer dan 355.000 lezers een prachtig kanaal om ook jouw content onder de aandacht te brengen.
Stek Magazine redactionele planning 2024
Stek Magazine heeft 4 campagneperiodes per jaar van elk 3 maanden. In elke campagneperiode komt een nieuwe editie uit met terugkerende rubrieken. Binnenkijkers in de mooiste huizen • styling producties • Verbouwen • Duurzaam wonen. Per campagneperiode zijn er 2 activatie momenten waarop pushberichten, nieuwsbrieven en een social mediacampagne wordt gestart.
Campagneperiode 1 maart - 30 mei
(Update 15 april)
Rubrieken: Architecten over duurzaam bouwen/verbouwen • Designs ontworpen van cradle to cradle • In 10 stappen naar een duurzamer leven • Interieurstyling met Fair Trade • Binnenkijken • Badkamernieuws • Keukentrends • Design nieuws binnen- en buitenland • Uitgelicht: Maison & Objet Parijs
03-2024 Special ‘Design & innovation’
Campagneperiode 1 september - 30 november
(Update 15 oktober)
Rubrieken: Oktober woonmaand • Design nieuws binnen- en buitenland • Uitgelichte beurs: Dutch Design Week en London Design week
Campagneperiode 1 juni - 30 augustus
(Update 15 juli)
Rubrieken: Binnenkijken in duurzaam ontworpen hotels • Boutique hotel interieurstyling • Buiten & binnen worden één • Binnenkijkers, de mooiste vakantiehuizen in binnen- en buitenland • Haute cuisine: keukendesign van aanrecht tot achtertuin • Interieur nieuws binnen- en buitenland • Uitgelicht: Milaan Design week
04-2024 Special ‘Trends & colors’
Campagneperiode 1 december 2024 - 1 maart 2025
(Update 15 januari)
Rubrieken: Colors, sustainability & interior design trends 2024
Activatie (2 per campagneperiode)
- Pushbericht aan 200K+ lezers
- Nieuwsbrief 50K
- Social media: Pinterest en Instagram
- Promotioneel: Instagram Story en Feed ads
Stek Magazine doelgroep en bereik
355.000+
Interesses
- Art & theater lovers
- Cooking enthousiasts
- Family focused
- Health & fitness
- Home Decor enthusiasts
- Garden/outdoor
- Travel
- Music lovers
- News junkies & avid readers
Samenwerken
Stek Woon & Lifestyle Magazine is een interactief platform waar ‘mobile first’ centraal staat. Stek Magazine heeft de look & feel van een glossy magazine, maar met een groot voordeel: alles is meetbaar. Niet zomaar een site; lezers kunnen de link gemakkelijk opslaan als ‘app icoon’ op telefoon of tablet. Zo hebben zij altijd hun favoriete woonmagazine bij de hand, en kunnen wij ze gemakkelijk en snel bereiken. Met een multichannel-bereik van meer dan 355.000 lezers een prachtig kanaal om ook jouw content onder de aandacht te brengen.
Social media
Contact us
Ook een groter bereik met Stek Magazine? Stuur een bericht naar julia@stekmagazine.nl, dan nemen we zo snel mogelijk contact op.
© 2024 Stek Magazine