Profiel

Stek Woon & Lifestyle Magazine is een digitaal magazine, speciaal ontwikkeld voor Apple en Android devices. Op het interactieve platform staat ‘mobile first’ centraal. Stek Magazine heeft de look & feel van een glossy magazine, maar met een groot voordeel: alles is meetbaar. Met een multichannel-bereik van meer dan 100.000 mensen een prachtig kanaal om ook jouw doelgroep te bereiken.

 

Hoog engagement

Iedere zes weken komt een nieuwe editie van Stek Magazine uit, vol informatie en inspiratie over interieur. Door de interactieve extra’s wordt lezen een beleving. Resultaat: een hoog engagement. Alle edities van Stek Woon & Lifestyle Magazine blijven zichtbaar in de bibliotheek van de app waardoor ook nieuwe lezers alle vorige edities kunnen bekijken.

Download de Stek Woon & Lifestyle Magazine app voor iPad en iPhone of   Android tablet en smartphone

Doelgroep en bereik

Stek Woon & Lifestyle Magazine wordt gelezen door vrouwen en mannen met interesse in inspirerend wonen. Zij besteden meer dan gemiddeld geld aan hun huis en interieur.

Geslacht
Leeftijd
140.000
Multichannel bereik: 140.000+
80.000
Abonnees Stek Magazine app: 80.000+
3.2X
Lezers openen een editie gemiddeld 3 keer
35.3 min
Leesduur per editie gemiddeld 35 minuten
Interesses
  • Art & theater lovers
  • Cooking enthousiasts
  • Family focused
  • Health & fitness
  • Home Decor enthusiasts
  • Garden/outdoor
  • Travel
  • Music lovers
  • News junkies & avid readers
Nr. 1
in de App Store: Magazines huis & tuin

Impressie

Thema’s en data 2018

Editie Aanleverdatum Verschijningsdatum
01: Back to basic
  • Uitgelicht: slim opbergen / groen / kleuren
  • Slimme gadgets/apps om tijd te besparen en te organiseren
  • Opbergen 5 x 3 badkamer, woonkamer, office, slaapkamer en keuken
  • Groots groen
  • Winters warm: velvet trend, effect kleuren vloeren en wanden
  • Basis kleuren van elk interieur (van vloer tot accessoires)
1 januari 15 januari
02: Wake up call
  • Uitgelicht: slaapkamer
  • 10 x zo geef je je huis een upgrade (van woonkamer tot badkamer)
  • tuin & balkon: tuinmeubels, tuinontwerp, accessoires
  • tafelstyling: 3 x brunchen in stijl met recepten
15 februari 1 maart
03: SPECIAL Green living
  • Uitgelicht: duurzaamheid
  • Binnen & buiten worden 1
  • Buitenkijkers
  • Van Nederlandse bodem
  • 5 x langer genieten van je tuin (terras, overkapping)
1 april 15 april
04: First class
  • Uitgelicht: badkamer
  • Must sleep first class hotels
  • First class comfort in huis: bank, bed/matras, spa badkamer, verlichting, smart home
  • First class entree: hal make-over
  • First class materialen en stoffen
15 mei 1 juni
05: Summer SPECIAL
  • Uitgelicht: keuken
  • Keuken & food trends binnen en buiten
  • Wellness binnen en buiten
  • Groen in huis en tuin
  • Huizen in het buitenland
  • Duurzaam verbouwen
1 juli 15 juli
06: Woonmaand 1 - Back to work
  • Uitgelicht: design
  • Office inspiration
  • Behind the scenes: kijkje werkplaatsen, fabrieken / vakmanschap
  • Keuken / slaapkamer
15 augustus 1 september
07: Woonmaand 2 - Colors
  • Uitgelicht: kleur in elke ruimte van het huis
  • Virtuele tour door droomhuis: trends 2019 woonkamer, keuken, badkamer, slaapkamer en kleuren/materialen
  • Van kavel tot droomhuis
  • Vloeren kiezen
  • Je huis winterklaar: behang/stoffen special
1 oktober 15 oktober
08: A very good place (thuiskomen)
  • Uitgelicht: sfeer
  • Feest decoratie
  • Keuken / koken
  • Familie
  • Tafelstyling
  • Hotellook thuis: slaapkamer, badkamer
  • Kunst
  • Open haard
15 november 1 december
Editie, aanlever- en verschijningsdatum
01: Back to basic 1/1 15/1
02: Wake up call 15/2 1/3
03: SPECIAL Green living 1/4 15/4
04: First class 15/5 1/6
05: Summer SPECIAL 1/7 15/7
06: Woonmaand 1 - Back to work 15/8 1/9
07: Woonmaand 2 - Colors 1/10 15/10
08: A very good place (thuiskomen) 15/11 1/12

Samenwerken

Je doelgroep bereiken en de aandacht vasthouden is niet eenvoudig in een overvol medialandschap. Daarom maken wij content die aansluit bij jouw merk en relevant is voor de doelgroep. We bedenken nieuwe contentconcepten en vertalen bestaande campagnes naar interactieve vormen op basis van jouw doelstellingen. Door de verschillende thema’s per editie kun je als merk altijd inhaken op een passend umfeld. Bekijk de verschillende cases voor alle mogelijkheden.

Shopping page
Integratie van een product in een shopping page
  • Foto product
  • Naam product
  • Link naar website
 
In thema-content
Integratie van een product of dienst in een thema-artikel
  • Sfeerfoto product
  • Redactionele omschrijving
  • Link naar website
Case: artikel vloeren
Branded content
Een branded content artikel in de stijl van Stek Magazine (3-6 pagina’s). Het artikel wordt gemaakt op basis van aangeleverd fotomateriaal en een (basis)tekst.
  • Bestaande sfeerfoto’s en productfoto’s
  • Tekst herschreven in Stek stijl
  • Integratie video
  • Slideshow
  • Links naar website, producten en verkooppunten
  • Artikel doorgeplaatst op website Stek Magazine
  • Artikel vermeld op Social Media kanalen Stek Magazine
Case: Leolux
 
Live product feature
Breng je product tot leven met een op maat gemaakte animatie en laat de lezer jouw product ontdekken.
  • Bestaande sfeerfoto’s en productfoto’s
  • Tekst herschreven in Stek stijl
  • Integratie video
  • Slideshow
  • Links naar website, producten en verkooppunten
  • Animatie = hogere engagement
  • Artikel doorgeplaatst op website Stek Magazine
  • Artikel vermeld op Social Media kanalen Stek Magazine
Case: Hansgrohe
CONFIGURATOR
Heeft jouw product tal van mogelijkheden en dessins? Laat de lezer en jouw bezoekers een idee opdoen hoe jouw product in hun bad-, slaap-, woonkamer of keuken zal staan.
  • Bestaande sfeerfoto’s en productfoto’s
  • Tekst herschreven in Stek stijl
  • Integratie video
  • Slideshow
  • Links naar website, producten en verkooppunten
  • Configurator voor diverse ruimtes
  • Configurator geschikt voor plaatsing website adverteerder
  • Configurator heeft deelfunctie voor Social Media
  • Artikel doorgeplaatst op website Stek Magazine
  • Artikel vermeld op Social Media kanalen Stek Magazine
Case: Tegelgroep Nederland
 
Sponsored story
Stek Magazine heeft een eigen team van fotografen en stylisten die een volledige productie kunnen verzorgen. Laat Stek Magazine jouw verhaal vertellen in beeld, tekst en/of film.
  • Fotografie & styling op locatie
  • Interview en redactie
  • Integratie video
  • Slideshow
  • Links naar website, producten en verkooppunten
  • Artikel doorgeplaatst op website Stek Magazine
  • Foto’s geplaatst op Social Media kanalen Stek Magazine
  • Content te gebruiken voor eigen site en blog
Case: Bouwman Buitenleven
Reviews
Je kunt zelf vertellen hoe goed jouw merk en product is, maar de consument zal een gebruiker eerder geloven. Laat lezers daarom jouw product testen en een review schrijven.
  • Artikel product
  • Oproep tot testen
  • Selectie testers
  • Publiceren testresultaten middels story telling van testers
  • Links naar website, producten en verkooppunten
Case: Sonos
 
Inspirator
Met de Inspirator tool laat je de gebruiker middels vragen en aansprekende beelden steeds een keuze maken die het beste bij haar/zijn stijl en wensen past. Na deze stappen ontvangt de gebruiker een advies welk product en inspiratie het beste aansluit. De gebruiker maakt op een interactieve manier kennis met jouw product waardoor de engagement hoog is.
  • Inspirator tool gebouwd op basis van de gewenste output
  • Tool geschikt om elke website volledig responsive in te zetten
  • Artikel op basis van bestaand beeldmateriaal
  • Tekst geschreven in Stek Magazine stijl
  • Links naar website, producten en verkooppunten
  • Mogelijkheid tot integratie videomateriaal
Case: Sunway

Social media



Laatste Stek Woon & Lifestyle Magazine tweets

Contact

Ook een groter bereik met Stek Magazine? Laat je gegevens achter, dan nemen we zo snel mogelijk contact op.


Het bericht is met succes verzonden!
We nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Er ging iets mis. Ververs de pagina en probeer het nog een keer.